Кошик
22 відгуків
+380 (97) 013-87-05
+380 (95) 922-44-39
магазин "Теплий дім"
Кошик

Що потрібно знати при покупці котла?

1. Котел не є стандартною побутовою технікою, яку досить включити в розетку - і вона вже працює. Найголовніше тут не саме устаткування, а те, наскільки професійно воно змонтовано і наскільки кваліфікованим буде його гарантійне та сервісне обслуговування. Запорукою надійної роботи котла протягом тривалого часу є регулярний нагляд спеціалізованих компаній, де купується обладнання та проводиться його монтаж, а також кваліфікація співробітників, які проводять ці роботи. 2. Повірте, проблему тепла у вашому приміщенні зможуть вирішити тільки спеціалізовані фірми, що мають, як мінімум, річний досвід роботи на ринку опалювальної техніки. Такі компанії надають повний комплекс послуг - від підбору до монтажу і обслуговування котлів, маючи при цьому висококваліфікованим персоналом і значними технічними ресурсами, включаючи склад запчастин і спеціалізований інструмент. 3. Погодьтеся, що жодна серйозна компанія, яким би бізнесом вона не займалася, ніколи не запропонує вам сучасне устаткування і високий рівень сервісу за «викидними» цінами. Не довіряйте дешевій техніці, безкоштовному монтажу і висловлювань на кшталт: «Тут раз плюнути. Зараз за п'ять хвилин тепло організуємо. Вам більше і дзвонити нікуди не треба, всі інші котли - дурниця». 4. Вибираючи спеціалізовані компанії, що пропонують послуги з теплопостачання приміщень, не зупиняйте вибір на першій вподобаної по рекламі фірмі - оманлива реклама. Як правило, чим агресивніше реклама, тим дешевше і гірше техніка. Кращий спосіб - дізнайтеся думку ваших знайомих і друзів, у кого встановлені котли, чи задоволені вони роботою обладнання та якістю надаваних послуг, були у них проблеми з гарантійним або сервісним обслуговуванням встановленої техніки. 5. Наявність високоякісного обладнання найпрестижніших марок, оснащеного за останнім словом техніки, зовсім не гарантує відсутність проблем, пов'язаних з «людським фактором» - кваліфікаційним рівнем підготовки технічного персоналу, що здійснює підбір, монтаж і технічне обслуговування обладнання. Тому, звертаючись в спеціалізовану фірму, переконайтеся, що досвід роботи та кваліфікація персоналу дозволяє їй виконати ту роботу, яку ви їй довіряєте. Поцікавтеся, які саме послуги вам можуть запропонувати. Дізнайтеся про наявність ліцензій і сертифікатів, необхідних для виконання відповідних робіт. Запитайте, скільки часу може знадобитися для виконання комплексу робіт, включаючи монтаж обладнання. 6. Пам'ятайте, що для правильного підбору устаткування і вибору місця його установки, менеджер-проектувальник зобов'язаний відвідати об'єкт або вивчити будівельні креслення будівлі, яку ви хочете обладнати системою теплопостачання. Під час візиту до інженера-проектувальника обов'язково задайте йому всі питання, що стосуються встановлення котла у вашому приміщенні, висловіть наявні побажання і попросіть надати вам письмово повний перелік пропонованих вам робіт з розцінками. Прислухайтеся до рекомендацій проектувальника. Поцікавтеся, хто саме і яким чином буде здійснювати гарантійне обслуговування встановленого котельного обладнання. Гарантійне обслуговування виробляється фірмою, що виконує монтаж, або авторизованим сервісним центром по обслуговуванню котлів конкретної марки. Врахуйте, що серйозні компанії ніколи не візьмуться за гарантійне обслуговування котла, встановленого неспеціалістами. 7. При заключении с фирмой договора на монтаж и обслуживание котла, обратите внимание, чтобы в тексте договора были указаны все услуги, оговоренные ранее. А также сроки проведения работ по установке оборудования и регламентных работ по обслуживанию котла. 8. Примите к сведению, что гарантийное и сервисное обслуживание - это не одно и то же. Гарантийное обслуживание предоставляется производителем только через уполномоченные компании – Сервисные Центры, являющиеся, как правило, дистрибьюторами данной марки. Срок гарантии на котельное оборудование обычно не превышает двух лет. 9. Сервісне обслуговування необхідно для забезпечення основних параметрів роботи котла щоб уникнути передчасного виходу його з ладу. Це комплекс періодично проведених робіт, що вимагають від персоналу Сервісного Центру високого рівня теоретичної підготовки і певних практичних навичок. Крім того, внаслідок високої вартості використовуваної тут діагностичної апаратури, сервісне обслуговування під силу тільки серйозним спеціалізованим компаніям. 10. При монтажі обладнання дайте можливість фахівцям зробити свою роботу ретельно, не поспішаючи - адже від якості проведених робіт багато в чому залежить тривалість терміну служби котла. Приймаючи роботу, попросіть фахівця, запускає і ставить котел на гарантію, ознайомити вас з основними прийомами роботи котла, правилами його включення і виключення.
Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner